Kejam!!! Penyamun Nekad Libas Sabit Pada Mangsa

Kejam!!! Penyamun Nekad Libas Sabit Pada Mangsa | Miri:“Penjenayah bertindak ganas apabila melibas sabit ke arah suami dan nyaris mengenai saya serta anak lelaki berusia tiga tahun,” kata Geliminsan, 41, isteri mangsa yang cedera dalam kejadian rompakan bersenjata di rumahnya di Taman Palmvilla, semalam.
Kejadian pada jam 3 pagi menyebabkan mangsa, Sultan Gindie, 40-an, nyaris putus lengan, selain luka di tapak tangan kanan manakala isterinya luka di tangan dan kepala selepas berlaku pergelutan dengan seorang daripada dua suspek terbabit. 
Difahamkan, perompak memecah masuk rumah berkenaan melalui tingkap belakang sebelum memasuki bilik tidur utama tiga beranak itu.

Gelimin berkata, dia menyedari rumahnya dimasuki penjenayah sebaik terdengar bunyi bising sebelum melihat dua lelaki bertopeng sambil memegang sabit di tangan masing-masing.
Foto
KESAN darah berpercikan di hadapan pintu masuk rumah mangsa.

Katanya, ketika kejadian, suaminya sudah bangun dan cuba menghalang tindakan kedua-dua suspek menyebabkan berlaku pergelutan sebelum diserang menggunakan senjata berkenaan.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)