Kejam!!Kucing Diseksa Seperti Mainan!

Kejam!!Kucing Diseksa Seperti Mainan!

Kejam!Kucing dibuat seperti mainan!Diseksa,diikat dan dipusing2kan kat pokok..apa salah kucing tu??










Share on Google Plus

About kayriel eizham

    Blogger Comment
    Facebook Comment

26 comments:

  1. kenapaa org g amek pic ni bia je...heiii geram nyerla aku tgk.. muke baruah ni mcm cha ya nun alif jew,

    ReplyDelete
  2. geram nyer aku tgk weiiii...sape dok tangkap pic ni haaa..hang xpi marah kat org tu ka..

    ReplyDelete
  3. kalau jupe ngan aku.. lame doh aku katok...

    ReplyDelete
  4. eh giler ke buat kucing mcm tu ,, x de otak ker ,,, geram aq ,, knpe org yg ambik gmbr tu biar je ,, sokong jugak kew org buat cam tu dekat kucing ,,, ???

    ReplyDelete
  5. bodo! klu aku bkan ambk gambr jer tpi gi trajang skali cine jahanam tu!!!!

    ReplyDelete
  6. bodoh lah .... kenapa ambik gambar jak x terus terajang orang 2.....

    ReplyDelete
  7. nak aku rejam je bdk nie dgn batu..biadap betul lah..

    ReplyDelete
  8. setann..mmg ....setannn.......xsanggup nk tgk..tolong delete post nie.....setan betul...putus urat kepala yg amek gambo dgn yg buat kucing tu setannnnnnnnnn....

    ReplyDelete
  9. yang ambik gambar bodoh yang buat tu lagilah bodoh berbakul - bakul elok nya bagi penampar dua - dua sekali,pastu buat macamana dia buat kat kucing tu biar dia rasa pulak

    ReplyDelete
  10. nak cetuskan kiamat kot .... bodo cibai sohai

    ReplyDelete
  11. kecian nya kucing ni...apa lapunya cina...

    ReplyDelete
  12. cilaka punya org..
    tunggu akhirat kelak..
    dpt blsan yg setimpal manusia bodo wat camtu!!
    fuc* punya cina!!!

    ReplyDelete
  13. bodoh pnya org yg bt cam ni ngn binatang..apa perasaan ko klo ko yg kna bt gni..sial..
    yg ambl picpn satu jga..klo da tau kna seksa gni soundla org tu ni siap ambl pic lgi bodoh..

    ReplyDelete
  14. Otak letak kat buntut cam tu la jadi nyer.... sial betol dak tu...

    ReplyDelete
  15. yg ambil pic ni pum satu bodoh , g belasah lah budak tu . ni tgok je apa hal bangang...

    ReplyDelete
  16. bodoh tol org tu..law ak dpt ko..ak ikat kpala ko mcm tu..ko nak..

    ReplyDelete
  17. YANG AMBIK PIC NI BODOH..BENGAP..YANG PALING GERAM AKU NAK CAKAP..BANGSAT..APASAL BIARKAN AJE DIA TU BUAT??? BALAS LA !! KALAU AKU KAN KATANYE..AKU IKAT PULAK CINE TU

    PANAS BARAN AKU!!!

    ReplyDelete
  18. astagfirullahalazim.. tiunaseng tol ank apek ni... klo ku dpt ank apek ni aku jerot pkai rantai basikal..

    ReplyDelete
  19. Eh kesian nye kucing tu budak cina nie nak kena ajar betul2 sampai mati ar takpe ar tuhan tengok kan ape die bikin k org yang bodoh bikin kerje nie... mak bapa tak ajar ke?

    ReplyDelete
  20. nape wat binatang cam tue ... ?? ade wat slah ngn ko ker der ... ?? cb btoll lahh ... try ko wat kat aku , tngok ku blas ke x ... ??

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)