Kejam!!Gambar Makan Bayi di Jepun!

Kejam!!Gambar Makan Bayi di Jepun!


Kejam dan tidak berperikemanusian..Mayat bayi boleh di buat macam ni..siap makan lagi!!makanan terhangat..hmm..dunia2..






Share on Google Plus

About kayriel eizham

    Blogger Comment
    Facebook Comment

37 comments:

  1. KENAPA DORANG NI MACAM TAK ADA OTAK?? huh!

    ReplyDelete
  2. orang Jepun ni majoriti tak ada agama jadi mereka tiada spiritual. tu antara sbb mereka tidak berperikemanusiaan

    ReplyDelete
  3. subhanallah....
    kenapalah jadi macam gini??
    di Jepun sudah kekurangan makanan ke...
    'jauh disudut hari terasa sangat kecewa'

    ReplyDelete
  4. ngerri jumpa jepun. takut kena makan.

    ReplyDelete
  5. ngerri jumpa jepun. takut kena makan.

    ReplyDelete
  6. astagfirullah.
    jepun sudah kurang makanan ke?
    tegaaa,tak berperikemanusiaan..
    tak kuat awak nak tengok :(

    ReplyDelete
  7. subhanallah.... mula2 makan kucing lepas tu anjing lepas tu orang eeee kalau macam tu baik juga makan diri sendiri

    ReplyDelete
  8. subhanallah.... mula2 makan kucing lepas tu anjing lepas tu orang eeee kalau macam tu baik juga makan diri sendiri

    ReplyDelete
  9. ni cina wow .. bkn jepun ...
    org cina makan janin utk keabadian awet muda

    ReplyDelete
  10. Haha bodoh..segala binatang kt muka bumi ni dh pupus ke sampai manusia ko nk mkn..mmg bodoh.

    ReplyDelete
  11. Astaghfirullah .
    Apa yang sudah jadi dengan duniawi ini , sehingga manusia sanggup memakan manusia . Didunia ini sudah tidak cukup untuk memakan binatang yang Halal ? Mudah-mudahan dijauhkanlah manusia yang tidak berperikemanusiaan seperti ini !!

    ReplyDelete
  12. astaghfirullah adakah didunia ini sudah tiada makanan yang boleh dimakan sedangkan mereka tidak berfikir bahawa bayi yang mereka makan itu apabila sudah besar akan menjadi manusia sama seperti mereka,ertinya mereka sanggup memakakan diri sendiri serta keLUARGA MEREKA SENDIRI.

    ReplyDelete
  13. 2 gambar pertama tu..gmbaq post mortem yg dilakukan oleh pakar coronary kt thailand..knapa mesti campur aduk utk buat crita lg hot?? cerita ni dh lama kot..mula spekulasi edar gmbar yg sama kata makan kt china..skrg kt jepun plak..media oh media

    ReplyDelete
  14. bila dah terlampau bertamadun.. balik jadi cannibal lah.. Jepon mmg dari dlu bangsa pengotoq

    ReplyDelete
  15. allahu akbar...zalim nye diorang nie...kesian pada bayi yang xberdosa

    ReplyDelete
  16. ni bkn jepon... ni kat china la... yg otak 2 tlisan cina kot...gmbr ni da lme kot

    ReplyDelete
  17. ini china lar...
    ni kes da lame da ni...
    rosak nme jepun dimate malaysia...

    ReplyDelete
  18. ni dekat taiwan dengan cina lah woi ape lah admin ni tulis 2 biar terang2 jangan pakai hemtam je

    ReplyDelete
  19. kalau kita dah besa ada baby kena jaga dia elok2 :c

    ReplyDelete
  20. Nape orang jepun tak mkn je tahi semua benda nak mentekedarah.ni nama nye bodoh tahap dh tak bleh di ajar.elok bagi padam je orang mcm ni

    ReplyDelete
  21. Nape orang jepun tak mkn je tahi semua benda nak mentekedarah.ni nama nye bodoh tahap dh tak bleh di ajar.elok bagi padam je orang mcm ni

    ReplyDelete
  22. apa nak jadi manusia sekarang.,., dah xda perasaan kemanusiaan ka???

    ReplyDelete
  23. 2 tu post mortem kat thailand 2 lagi gmbr orang cina

    ReplyDelete
  24. gila ke org jpun skang ni...x ada gna...sial...

    ReplyDelete
  25. LOL dah jadi kanibal diorang ni -_-

    ReplyDelete
  26. nk awt muda telan air mani pn dh ok..:)

    ReplyDelete
  27. bukan jepun la nie di chine kot..... tp hruf2 abjad di article di atas bhasa korea....

    ReplyDelete
  28. ya allah!..kembali ke zaman JAHILLIAH!..yang bermaksut tidak tahu dan bodoh serta sesat dari agama samawi...ish ish ish

    ReplyDelete
  29. bodoh!!!!..x sanggup nk tgk..awk tlg hentikn foto nie semua...sy sedih,marah,ngeri...

    ReplyDelete
  30. binatang kt luar sna 2 dh hbis kot sbb 2 nk mkn bayi plak,,,dunia2......

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)