Gempar!! Makhluk Ganjil Gergasi Ditemui Di Perairan Arabian Gulf

Makhluk Ganjil Gergasi Ditemui Di Perairan Arabian Gulf | Makhluk ini ditemui oleh tentera laut Iran dan cuba anda lihat sendiri makhluk ini. Mesti sukar untuk anda menekanya.



Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

123 comments:

  1. mungkin haiwan zaman lampau , yang muncul kembali kotd ? who knows?

    ReplyDelete
  2. sotong ape ade tulang belakang . =.= ini bangkai paus .

    ReplyDelete
  3. gajah mati lemas yang tengah reput kot......

    ReplyDelete
  4. gajah mati lemas yang tengah mereput kot.....

    ReplyDelete
  5. ni bangkai,but x tau bangkai ape???

    ReplyDelete
  6. Ini bangkai lah... Nthlh.. Tapi sy kata ni bangkai ikan paus or apa2 jak ikan yg bsr yg dh mati n reput lama..

    ReplyDelete
  7. anjing laut satu2nye spisis dinasor(anjing laut gergasi) kacukan penguin..name saintifiknye (anjing penguin bergabung)

    ReplyDelete
  8. bangkai penyu gergasi hilang cengkerang..

    ReplyDelete
  9. rasanya ny bangkaii.. tp tatau bangkai apa sebab x nmpak habis,

    ReplyDelete
  10. Ni mesti buaya mutan yang tercipta disebabkan sisa toksik buangan manusia

    ReplyDelete
  11. mcm ikan paus jer sbb ade tulang mcm ekor..:[

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Ni kambing kot,mmg diorang edit dan besarkan saiz bdan binatang tu n dowang edit pakai photoshop.... (mengikut firasat saya..)

    ReplyDelete
  14. ni bangkai raksasa yg mati kena baling ngan otromen jatuh kat laut sana tuh

    ReplyDelete
  15. ekor macam buaya tpi badan macam tak tau ler nak kata cam ne..

    ReplyDelete
  16. ni bangkai raksasa dari jepon..mat akibat pancaran sinar dari ULTROMAN

    ReplyDelete
  17. cam batuu jee nii.. lau bgkai xdee nyee cam nii...

    ReplyDelete
  18. " Haiwan zaman lampau " banyak tengok doraemon siaaa awek tu ...

    ReplyDelete
  19. mungkin ultraman nak datang kot~~ sbb tu rahsese datang

    ReplyDelete
  20. haaa!. ini lah yang dikatakan balong bidai itu,binatang ni ada puaka yg tersendiri.

    ReplyDelete
  21. ikan pauh kena ubat bius kot,,kuang3

    ReplyDelete
  22. Buaya yg sakit akibat makan bangkai org syiah

    ReplyDelete
  23. ni bangkai makhluk zaman purba yg x pupus bersama species yg lain...dan menjadi bangkai slepas lama hidup...Saintis Islam yg Ckap

    ReplyDelete
  24. Ni mungkin raksasa yang berlawan dengan utraman kot.

    ReplyDelete
  25. Ni mungkin raksasa yang berlawan dengan utraman kot.

    ReplyDelete
  26. mgkn ikan pari tp kelahiran zaman dahulu kala..

    ReplyDelete
  27. nie mesti haiwan zaman dlu yang blom pupus ....

    ReplyDelete
  28. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. wow amazing, cm sotong kurita jak...

      Delete
    3. wow amazing, cm sotong kurita jak...

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  29. Probably mutated. But..why now? Cool discovery though. Good thing it is still alive and it would be amazing if we could know more abt that animal.

    ReplyDelete
  30. Ni bangkai yg dibuang oleh ultraman tiga...

    ReplyDelete
  31. Aku rase ny,ikan pari yang dah mati.then mreput. Rase jer la,abes nmpak gtuh.cer tgok btol2

    ReplyDelete
  32. hanta allha yang thu apa tertera di dalam gmbar

    ReplyDelete
  33. tu naga la, jatuh dari langit sebab kena petir

    ReplyDelete
  34. mahluk sejenis buaya yang terlalu lama hidup didalam laut cuba kamu tingok kulit nya suda bengkak atau kulit berganti ganti

    ReplyDelete
  35. ikan paus campur buaye kot...sbb dia punye ekor cam buaye...kikiki

    ReplyDelete
  36. saya rasa ni haiwan laut yang yang berada pada dalam dasar laut yg paling dalam yg susah untuk dijumpai mungkin dia mengambil nafas sekalai setahun....

    ReplyDelete
  37. TAK mungkin paus.. sebab tulang belakang tu membentuk ekor .. mybe BUAYA or Haiwan ternakkan spongebob (Gary)

    ReplyDelete
  38. buaye kahwin ngan belangkas
    tu lah dapat anak macam nie!!!!

    ReplyDelete
  39. buaya air masin la...hanyut dari sungai Nil..tgk la natgeo jgn redah sebat je

    ReplyDelete
  40. Buaya & Iguana bersekedudukan. Mohon JAIS ambil tindakan.

    ReplyDelete
  41. SOTONG KORITA + BUAYA =BUAYA KORITA.....huhuhu....

    ReplyDelete
  42. Okay, ni data yang aku dapat...mana ada bangkai buaya...buaya hidup lam sungai...kah3...outa la semua...ape2 yang aneh termasuk citer doraemon/ultraman pun bukan...whether gajah,kucing,siput,sotong and seangkatan dengannya...kajian daripada bakal Forensik menunjukkan :

    - Objek mempunyai reka bentuk seperti ikan
    - yang dok nampak cam kepala kura2 tu adalah cebisan daging
    - terdapat pernampakan seperti tulang rusuk di bahagian tengah
    - di gambar terakhir, terdapat satu lengkungan seperti sirip

    So, kesimpulannya adalah... Ia sejenis ikan...sama ada ikan paus atau paus jerung...yang aq fikir adalah spesis paus biru...

    ReplyDelete
  43. munkin tu mahluk ciptaan allah yg terbesa kut

    ReplyDelete
  44. ikan paus+buaya+sotong gurita=?????? sendiri gabung la namanya....jadi la nama saintifikkk....

    ReplyDelete
  45. memang buaya pun,,tengok betol2x

    ReplyDelete
  46. siot jer ultramen zaman skarang. maen campak kt laut jer raksasa yg dye lawan..tak macam ultramen dulu2 bwk naek ke langit.

    ReplyDelete
  47. ni kne bunuh ngan robot yg dlm cite Pacific Rim niyhhh...

    ReplyDelete
  48. ikan bilis nie......bentan pasai mkn duit haram A.K.A rasuahhh.....
    yg yg nmpk besaq 2....xcaya tgok tanah kubur astro oasis

    ReplyDelete
  49. ikan pari yg berbentuk pelik.....ape2 pn ini dan segalnya ciptaan Allah

    ReplyDelete
  50. ni mzt bnda yng tk prnah kta fkir kn.. TUHAN mncpta nya dn mnymbnyi kn nya...

    ReplyDelete
  51. SEMUA KOMEN DI ATAS SALAH...YG BTULNYA...BURUNG KELICAP!!! HAHAHHA

    ReplyDelete
  52. IKAN PAUS + PARI + BUAYA = DPTLA MACAM GAMBAR KAT ATAS....

    ReplyDelete
  53. ni raksaksa dalam cerita ultraman cord hahahaha

    ReplyDelete
  54. Bangkai ikan paus kot,hmmmm....entahlah ape benda tu kan???

    ReplyDelete
  55. Ikan pari + buaya =ikan paya/ikan buari

    ReplyDelete
  56. ekor dy macam buaya , cuba tengok betulbetul

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)