Gadis Kembali Hina Tudung Telekung Dengan Isyarat Lucah!

Gadis Kembali Hina Tudung Telekung Dengan Isyarat Lucah!

Beliau muncul lagi..Hanya mampu menggeleng kepala dan mendoakan agar beliau mendapat hidayah daripada Allah swt..Dengan sengaja mempersendakan tudung telekung sambil menunjukkan isyarat lucah..Astarfirullah...Apa nak jadi dengan anak bangsa kita??Dah la sengaja tunjuk isyarat lucah,upload kat FB lak..hmm..semoga Allah mberi dia hidayah...Amiin.







Share on Google Plus

About kayriel eizham

    Blogger Comment
    Facebook Comment

23 comments:

  1. Replies

    1. Ijin Numpang Ya Gan..Semoga Semakin Ramai Dan Lancar Jaya
      =========================================================
      YANG BOHAY DAN SEKSI PADA UNJUK KEBOLEHAN DI SINI GAN
      =========================================================

      BARU...2014 OSPEK GILA MAHASISWI BARU DIPAKSA NGENTOT SENIOR!!!



      BARU...2014 TANTE SEKSI PESTA SEX DENGAN BRONDONG



      BARU...2014 NGENTOT FREE SERVICE ROOM HOTEL



      DESAHAN MANJA AMOY DIENTOT KEKASIH



      PENJAHAT KELAMIN NGENTOT ADIK IPAR SENDIRI




























      Delete
  2. biasalah bodo punya manusia ,agaknya biji kelentit pon dah loboss

    ReplyDelete
  3. menyesal bila ajal telah sampai...tiada guna

    ReplyDelete
  4. kita doakan kat allah spaye die nie mndapat rahmat allah sblom kiamat/pintu taubat tertutup . AMIN.........

    ReplyDelete
  5. buat apa bgi kabur muka dia, tunjuk jew lah klu admin betul2 nk tunjuk, biar satu dunia tahu yg segelintir umat ISLAM di malaysia ada yg hilang akan bermaksud demam babi separuh islam separuh lgi kafir..........

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. aq benci kalau ada orang hina agama islam

    ReplyDelete
  8. BACA NI DULU..
    Tengok baju tu.. Tu bukan baju pelajar muslimah kat sekolah.. Itu baju non-muslim.. Saya percaya ini hanyalah satu fitnah terhadap wanita bertudung.. Dan perhatikan tudung yang dipakai, nampak sangat tudung tu main sarung je.. Ini semua fitnah!

    ReplyDelete
  9. BETINA MCM NI, DAH BIASA KENE JOLOK, SEBAB 2 X SEGAN NAK TUNJUK FUCK MCM 2...

    ReplyDelete
  10. Syukur kepada allah yang maha esa kerana masih mengekalkan iman terhadap kita.. jika iman tiada ni lah jadinye..

    ReplyDelete
  11. Syukur kepada allah yang maha esa kerana masih mengekalkan iman terhadap kita.. jika iman tiada ni lah jadinye..

    ReplyDelete
  12. Syukur kepada allah yang maha esa kerana masih mengekalkan iman terhadap kita.. jika iman tiada ni lah jadinye..

    ReplyDelete
  13. oi cukuplah tabur fitnah..ni gmbr lamalah..admin kau tak baik aib kan orang kot ! lgpun ni gmbr mse thn 2011..bdk ni junior aku mse zaman sekolah..korg ta yah lah nk kutuk2 lagi ! cukuplah dye kena kutuk masa gmbr ni naik dulu..dye dah berubah skang.. korang tak payah tmbh dosa lagi nk kutuk2 dye bagai.. cuba bayangkan kalau dye baca? mesti dye terasa gila ! dah2 lah tuh..pergi bt benda yg lagi berfaedahlah dr mengutuk ! peace no war !

    ReplyDelete
  14. gyla popuan nieyh..dpt kt ak pijak smpai mmpos..

    ReplyDelete
  15. adoiii dogo....maw salahkan pula yg non muslim...wake up lar...

    ReplyDelete
  16. mk bapak budax nie mesti x beri galakan agame..

    ReplyDelete
  17. Kenapa digelarkan dia (budak dlm gambar)dgn panggilan "beliau"?bukankah keji perbuatan dan perlakuan dia...tidak sedikitpun layak untuk gelaran "itu"..,

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)