Gempar!!Rancang serang Mekah, Jurucakap Syiah Dedah Rancangan

Gempar!!Rancang serang Mekah, Jurucakap Syiah Dedah Rancangan


Faiz Shakir, salah seorang jurucakap Hizbullah secara langsung dalam sebuah rancangan tv di OTV:

"Hisbullah tidak dapat dimusnahkan, ianya yang terkuat dikalangan negara-negara Arab, lebih kuat dari empayar-empayar diseluruh dunia dari segi ekonomi, ketenteraan dan sosial, apa yang kamu fikir?

"Kami tidak takut dengan ancaman Bandar Ibn Sultan ( seorang putera raja Qatar yang mengancam untuk menyerang Bashar) malah Saudi sekalipun dengan seluruh kekuatannya, dari raja mereka hinggalah kepada rakyat mereka yang terakhir, mereka fikir mereka siapa?

'Jika mereka mengebom Qasiun Damsyik (tempat dimana kekuatan Bashar pada paras maksimum), kami akan menyerang Mekah dihadapan kepala mereka sendiri.

Wartawan: "Mekah? Bukankah itu tempat suci bagi mereka?"

Faiz Shakir: Biarkan aku bercakap, aku tidak kisah semuanya lagi, ini adalah fakta, kami akan memusnahkan Mekah dan Madinah, dan juga Jeddah dan Riyadh dengan mereka semua yang ada dan tinggal dalam bandar-bandar ini, ini adalah fakta strategi. Kewujudan kami lebih penting dari 'batu-batu' dan 'bukit-bukit' mereka.

Wartawan: (masih lagi dalam keadaan terkejut!!) Siapa yang akan memusnahkan Mekah? Iran? Syria? Hisbullah?? Tempat itu adalah tempat suci bagi mereka!!!

Faiz Shakir: Aku tidak akan mendedahkannya, tapi jika mereka mengancam kami, kami tahu bagaimana untuk membalas ancaman itu.


Share on Google Plus

About kayriel eizham

    Blogger Comment
    Facebook Comment

37 comments:

  1. ni manusia sial .. dah bagi otak bfikir dan belajar tggi langit pun masih lagi jahil dan bodo .. haissshh ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn khuatir. sesungguh nya mekah itu dilindungi oleh Allah.. bnyk malaikat yg dtugaskn utk mlndungi mekah.. sedangkn dajal sndiri x dpt masuk mekah inikan pula manusia2 lemah spt mereka.. satu lg.. mekah merupakan tmpt suci bg smua umat islam.. sekiranya mereka mnyerang mekah.. insyaallah sluruh umat islam akn bgkt utk bjihad.. blom tmasuk bantuan allah utk mlndungi mekah.. mari la kita sama bdoa utk ksjahtetaan n keselamatan smua umat islam xkira dimana jua mreka brada.. amin..

      Delete
  2. tu la tentera2 dajal..baca dan kaji tentang dajal menyerang kotA mekah dan madina..1 ari t kota mekah akan roboh..wallahualam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila kota Mekah roboh, maka umur dunia dah tak lama...

      Delete
    2. Bila kota Mekah roboh, maka umur dunia dah tak lama...

      Delete
  3. This is just a threat...nobody dares to attack mekah/madiah...they know...it will be the end of mankind!!!..so dont be fooled by these idiots who think they are something...havent you learned history of Mekah?...what happened to those who tried to demolish the kaabah?...AllahuAkhbar!!!

    ReplyDelete
  4. ALLAH ITU MAHA BESAR DAN BERKUASA ATAS SEGALANYA....JANGAN IGT BEGITU MUDAH MEROBOHKAN KATA MEKAH.....,,!

    ReplyDelete
  5. Mereka akan dapat menghancurkan mana-mana kota termasuk Kota Mekah dan Madinah hanya dengan izin Allah SWT. Tetapi kalau tanpa izinNya sudah tentu benda hancur menghancur ni tidak akan berlaku.

    ReplyDelete
  6. Allah s.w.t Maha Mengetahui....setiap sesuatu yg berlaku pasti akn berlaku dgn izinNya...insya allah...jika kita sbg mukmin mendoakan yg terbaik, sume kejadian dpt di elakkan....doakan smgaa Allah bukakan pintu hti mrk utk bertaubat sebelum terlambat

    ReplyDelete
  7. kalau masih tak faham Syiah tu kafir ..tak tahu lah aku kenapa ada melayu bodoh mmasuk Syiah

    ReplyDelete
  8. cakap besar lahanat ni.... tp kalau nk serang.. kasi tau awal.. ak nk turun pertahankan mekah tu.. nt jangan terkejut kalau semua umat islam bergabung..

    ReplyDelete
  9. Syiah sial...ciptaan yahudi untuk memecah belahkan umat Islam..damn you syiahian...

    ReplyDelete
  10. Faiz Shakir tu kepala burid je. Cakap je lebih, berani ke beruk tu turun padang sekali dengan tentera2 diorang bila berperang? PUI!! Lari dulu sekali!

    Baek ko hisap pelir aku Faiz Shakir, ada juga nikmat bila tertelan mani ku. Kah kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorang berani ckp bsr sbb dorang dpt sokongan drpd kuasa barat trutama amerika.. cuba dorang xde sokongan langsung.. dr dulu kini dan.selama nya dorang x brani nak serang mna2 negara islam..

      Delete
  11. Dulu pada zaman Abrahah tentera bergajah datang kemekah dan cuba menghancurkan Kaabah bala tentera itu dimusnahkan Allah hanye dengan sekawan burung Ababil yang mengugurkan batu batu kecil dan mereka semua musnah seperti daun dimakan ulat..

    Hisbullah total syiah

    ReplyDelete
  12. Tak pasai-pasai datang burung ababil

    Ya Allah ya tuhan kami, kami berlindung kepada mu daripada orang-orang yang zalim. Lindungilah kaabah yang menjadi tempat perantaraan kami dengan mu sehinggalah sampai waktunya yang kamu tetapkan.

    ReplyDelete
  13. Itu orang tak berotak Punya Hancur Sikit je Kota Mekah siap kau.

    ReplyDelete
  14. cakap besar ... musnah je dansyik tu ..basyar dah mula terdesak..dan kita tengok apakah diaorg berani nak musnahkan kota suci org islam tuuuu....hidup mujahidin hidup islam

    ReplyDelete
  15. Ya ingatlah pada surah al fil. Kisah tentera bergajah.

    ReplyDelete
  16. kuang ajar punya org...kalau nak serang..serang lah org amerika..jgn kat suci mekah org2 islam lah bongngok...celaka betuii ahh...ini org mau kaseh pancong idop2 kasih anjing makan saja!!

    ReplyDelete
  17. kau sentuh kaabah,ak cubit telinge kau setan!!

    ReplyDelete
  18. JIKA BERANI SILA BUKTIKAN
    USAH SEKADAR BERCAKAP SAJA
    KIRANYA BENAR KELAK KAU LAKUKAN
    KAU INGAT ALLAH AKAN TENGOK AJA

    ReplyDelete
  19. BERSYAHADAHLAH KAMU WAHAI SYI'AH
    SEMENTARA IA MASIH KESEMPATAN
    JIKA KORANG ENGGAN BERUBAH
    KELAK KORANG KEKAL KESESATAN

    BILA KESESATAN TELAH NYATA
    BERMAKNA KORANG TELAH MURTAD
    BILA KEMURTADAN MENJADI NYATA
    HALALLAH DARAH MEREKA YANG MURTAD

    ReplyDelete
  20. bukan manusia yang menjaga 2 kota suci itu so apa nak d risaukan...sejarah tentera bergajah akan berulang kembali...

    ReplyDelete
  21. saja saja buat gempaq.nak penaik semangat musyrikin cuma.

    ReplyDelete
  22. itulah dajal2 laknat..... kota mekah adalah kota suci... takkan hancur klu ALLAH SWT tak izinkan.....

    ReplyDelete
  23. Allah yg melindungi kaabah.....setakat cakp cam pukimak jak mulut dy. .suka2 ati
    Mw serang kaabah....syiah laknatullah,semoga allah bagi pengajaran yg scukup'y pada ko.....sial punya org

    ReplyDelete
  24. Allah yg melindungi kaabah.....setakat cakp cam pukimak jak mulut dy. .suka2 ati
    Mw serang kaabah....syiah laknatullah,semoga allah bagi pengajaran yg scukup'y pada ko.....sial punya org

    ReplyDelete
  25. kalau die berani serang lah penecot punye syiah

    ReplyDelete
  26. nok serang konon..ceh..serang arr..1 umat islam 1 dunia trun g serang ko kalo brani sentuh mekah n madinah...ce try tgk..jgn kejutkan harimau yg sedang tidor..

    ReplyDelete
  27. moga2 mreka yg nak srang kaabah tu akn lumpuh dahulu sblum mreka pergi serang KAABAH..

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)