Kejam!!Mata Kucing Dicucuh Rokok,Mulut Digam

Kejam!!Mata Kucing Dicucuh Rokok,Mulut Digam

Sebelah muka kucing ini hangus dan berbau hangit seperti habuk rokok.Matanya merah dipercayai dicucuk dengan api rokok hingga masak kemerahan.Manakala mulutnya berbau gam dan melekat kuat.Sejenis gam yang kuat telah dimasukkan ke mulutnya.
Manusia apakah yang gembira diatas penyiksaan kejam keatas haiwan comel dan manja ini.Kucing bukanlah sejenis haiwan ganas seperti harimau.Haiwan lemah tak berdaya ini telah disiksa tanpa perikemanusiaan.Kemudian ditinggalkan derita..


Kalaula saya jumpa kucing ni..mesti nangis..sedih disitu jugak..huhu..
kesiannya..siapa la sampai hati buat dia mcm ni..


Share on Google Plus

About kayriel eizham

    Blogger Comment
    Facebook Comment

21 comments:

  1. bodoh punya orang, kucing mana tahu apa, kadang2 dia cuma nak makan je pun, kesian kucing ni, tidak berdosa tapi diperlakukan sebegini, kalau mulut dia kena gam mcm mana dia nak makan, subhanallah,

    ReplyDelete
  2. kalao aq wt same mcm die wt kt kucing tu >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. maknanya ko pon same kejam mcm dia gak..huhu

      Delete
  3. astarafirullah,apala ko seksa kucing tu...kot xmo...g la hantar dia jauh2 dr tmpat tu...

    ReplyDelete
  4. Dia orang ni seme tak takot ke balasan yang akan timpa dari Allah Swt... bahdi kuching kuat oooii.. jangan main2 la... moga perkara begini tak jadi depan aku, kalau lah terjadi, tak tahu la sampai keturunan aku maki pecacai tang buat ni

    ReplyDelete
  5. bawak ke vet.. bagi tidor terus je lah kuching ni.. kesian kat dia... ni mesti angkara budak2 terbiar yamg suka hidu gam dan isap rokok... dah lalok dywang jadi berani, mak bapak dywang pon .. malas nak ckap byk

    ReplyDelete
  6. kesian nyer kucing tu...smpai hati org tu wat kucing tu smpai jd mcm tu...klu saya terpukul kucing pon sya nangis...ni kan pulak nk seksa mcm tu...

    ReplyDelete
  7. bodoh punye orng..kesian haiwan tuh...

    ReplyDelete
  8. harap apa yg terjadi kat kucing ni akan terjadi jugak kpd si pelaku nya....kerana setiap perbuatan pasti akan ada balasan yg setimpal

    ReplyDelete
  9. Harap harap lah kucing tu tabah.. :'(

    ReplyDelete
  10. klu kucing 2 brdoa kpada ALLAH .. neraka jahanam tmpat dia ..

    ReplyDelete
  11. klu kucing 2 berdoa kpada ALLAH .. mmang kna laknat la ..

    ReplyDelete
  12. jgn risau org yg buat tu akan kene balik......mungkin 10000000 kali gande

    ReplyDelete
  13. Ini adalah haiwan peliharaan Rasulullah s.a.w. Kejamnye manusia yg lakukan mcm ni kt kucing... Allah s.w.t maha adil.. setiap perbuatan ada balasannya...

    ReplyDelete
  14. bongok pnye org...kucing kn haiwan pling mnje..dy bleh pulak wt cm tu...cbe org tu digam mulutnye,,,matanye dicucuh dgn rokok..ape org tu rse...rse dy sme ngn mcm mne kucing tu rasekn...

    ReplyDelete
  15. Allah itu adil, benda baik dibalas dgn baik, benda jahat ade hukuman nya.. Semua itu cepat dan lambat sahaja.. Allah tak pernah mungkiri janji.. Lagi2 seksaan terhadap haiwan kesayangan Nabi.. "Ya Allah, jika kucing itu masih bernyawa, kau sembuh kan lah penyakit dia, kau berikan lah kesihatan baginya semoga dia boleh hidup seperti kucing yg lain.. Jika kucing itu sudah tiada, kau berikanlah balasan yg setimpal kepada manusia yg tidak berperikemanusiaan itu.. Engkau sahajalah yg maha berkuasa ya Allah" Amin... Sedih tengok keadaan kucing tu..

    ReplyDelete
  16. mudah2ah kucing ni jumpa tuan bru yg penyayang..

    ReplyDelete
  17. Mu tunggu aku dtg :( semoga org yg melakukan dpt diblas perbuatannya cepat atau lambat

    ReplyDelete
  18. kucing tu kena asap rokok ngan gam dimulutnya aku ambik pistol (Desert Eagle) dimatanya dan gam gajah dimulutnya >:(

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)