39 Isteri Bergilir-gilir Lakukan Hubungan Seks

39 Isteri Bergilir-gilir Lakukan Hubungan Seks

Pernah berkahwin dengan 10 perempuan dalam setahun dan melakukan hubungan seks bersama dua isteri sekali gus.


Itulah kehebatan seorang lelaki di India, Ziona Chana. Beliau mempunyai 39 orang isteri dan 94 orang anak. Rumahnya dipenuhi denga 14 orang menantu dan 33 cucu.

Chana menerapkan displin ala tentera. Bermula awal pagi, isteri tua Chana yang bertindak sebagai ketua bagi anggota Chana, Zathiangi akan menyiapkan sarapan, membersihkan rumah, mencuci. 

Untuk sekali masak, mereka akan menghabiskan 30 ekor ayam, 59 kilo kentang dan 100 kilo beras.

Chana tidak melarang anak lelakinya memiliki isteri yang ramai sepertinya. Setiap hari, isteri-isteri Chana akan bergilir mengunjungi bilik tidurnya bagi menuntut nafkah batin.

Share on Google Plus

About kayriel eizham

    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 comments:

  1. Wanita Umno mesti tak suka artikel ini.

    ReplyDelete
  2. Biarlah sebab dia kaya raya..
    Dan lagi pun kemahuan sex dia sentiasa membara berapi rapi setiap saat dan tak pernah berkurangan..
    Hebat betul dia dan ramai ingin berguru dengan beliau dan anak murid dia yang paling cermelang adalah Saleh Yakob kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Berita mcm ni merosakkan mindah kaum adam.....knapa hal ini di biar sampai membiak sebegitu byk?. Persoalan adakah ini perbuatan, yg prrlu di agung agung kan atau ia perbuataan yg memenuhi ajaran agamanya kerana tidak ada tindakan awal melahan berita ini di sibar seluruh dunia seolah olah perbuatan yg perlu di bangakan. Singuh memalukan kaum hawa bergilir gilir meminta nafkah batin kpda seorang lelaki yg bersifat ego, tamak, tidak tahu malu, memperalat wanita dn sebagaimananya...tanya diri anda adakah ini perbuatan yg mulia?

    ReplyDelete
  4. Biarlah dia saudara tondu berapa pun dia nak kawen janji yang penting dia mampu dari segi material dan batin (tang batin tu yang dia dan salleh yakub suke sangat).

    Dia (Ziona Chana)mengeksploitasi kelebihan dan kekayaan dia dengan memasang ramai bini dan pempuan pula rela diri mereka dieksploitasi janji ditabur dengan kemewahan.

    Maharaja China yang pertama Shi Huang Ti (259-210 BC) ada 13,000 bini dan dia tak kepoh kepoh pun.
    Kalau satu malam dia gumpal gumpal (kehkehkeh) dengan 10 orang bini dia sekali gus maka 3 tahun 6 bulan kemudiannye baru dia dapat tido semula dengan 10 kumpulan bini yang pertama dulu..
    Hebat betul dia hahaha.
    Tentu Ziona Chana dan Salleh Yakub jeles hahahaha...

    ReplyDelete
  5. power nya....boleh ke add kan alamat lelaki tu?ubat power apa yg dia makan./,yg ada kat umah pun tak terlayan

    ReplyDelete
  6. Perkara ni dilarang dalam islam. Sebab lelaki kouta hanya 4 je. Baca boleh. Ikut jangan. Bidaah namanya.

    ReplyDelete
  7. Perkara ni dilarang dalam islam. Sebab lelaki kouta hanya 4 je. Baca boleh. Ikut jangan. Bidaah namanya.

    ReplyDelete
  8. dalam islam lelaki boleh nikahi 4 wanita sahaja... Allah maha mengetahui kemampuan manusia ciptaanNya... Kalau dah macam ni hidup diselubungi nafsu...

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)