SERIUS NGERI GAMBAR ULAT BERSARANG DALAM GUSI [GAMBAR]

SERIUS NGERI GAMBAR ULAT BERSARANG DALAM GUSI [GAMBAR] | iskkkk...
iskkkk....
iskkkk.....
kussss.......
 nyeri rasanya otak kat dalam kepala ni tengok gambar nih
macam mana ulat2 ni boleh bersarang kat gusi tu eh....
hisss......
agaknya dia makan makanan yang tercemar 
yang dah dihinggapi lalat
lalu telur lalat melekat kat gusi
lalu telur menetas dan ulat2 dengan meriahnya mengorek gusi
membesar dengan sihat
fuhhhhh....
atau
ke orang ni ada penyakit serius
hiv positif ke?
sebab seks oral?
dosa banyak sangat mengumpat /memfitnah?
apa pun
pasni ambik teropong dan cermin dan belek mulut masing-masing.

ps: gambar ni sangat sesuai ditunjukkan pada anak-anak yang malas gosok gigi.


Share on Google Plus

About mariasyahiza zainudin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)