[MESTI TENGOK] Gambar Pelik,Unik Dan Benar++Keajaiban Terserlah

[MESTI TENGOK] Gambar Pelik,Unik Dan Benar++Keajaiban Terserlah | Selamat datang kembali ke episod yang baru. Sebelum ini saya ada mengeposkan entri yang bertajuk fakta pelik tapi benar, hari ini saya hendak berkongsikan bersama dengan anda beberapa gambar-gambar pelik dan aneh serta unik tapi wallahu'alam benar ataupun tidak. Ini kerana mungkin ada diantara gambar-gambar yang saya masukkan ini ada yang diedit atau mungkin ada yang benar-benar berlaku. Mari kita saksikan bersama...


Batu bersujud.


Manusia bermata satu


Budak gigi berlapis


Pokok kaktus berbentuk Nama Allah


Kasut cap kaki


Buah nangka berbentuk kepala manusia


Bila tiba musim sejuk gunakan pemanas air DIY.


Sakit belakang bolehlah cuba ikat belakang macam ni


Tak tahan nak terkencing sangat-sangat dah


Telaga dalam laut


Pokok yang aneh


Cara iron rambut yang betul


Tak nak bagi orang lain ubah kelajuan kipas


Agak-agak la nak pasang tiang letrik pun


Awas 18+ !! Testis yang paling besar di dunia


Pisang berbuah sekali. Sekali berbuah.. tu dia.. ambik..


Bunga ke cendawan?


Cili cicak


Pokok terikat


Pokok Rukuk


Tok sami pun pergi solat jemaah


Sarang lebah tertera kalimah Allah. Subhanallah.


Ada kalimah Allah pada telur ayam


Dalam kasut ada taman...


Tempat yang paling selesa untuk tidur

Tamat.
Share on Google Plus

About mariasyahiza zainudin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)