Hadiahkan Mayat Untuk Ibu Saudara

Hadiahkan Mayat Untuk Ibu Saudara. Chicago: Seorang remaja lelaki berusia 18 tahun direman tanpa ikat jamin selepas disyaki membunuh dan memotong mayat teman lelaki ibu saudaranya Ahad lalu.

Pihak berkuasa semalam berkata, Alexis Valdez menghubungi talian kecemasan 911 selepas membunuh Silvestre Diaz-Hernandez, 41, di tingkat bawah apartmen tempat mereka tinggal bersama-sama dengan ibu saudara remaja itu di Belmont Gardens. Sementara itu, pendakwa raya berkata, Valdez tinggal di apartmen itu sejak enam bulan lalu dengan syarat dia menyambung persekolahannya, bekerja dan menyumbang wang untuk barangan dapur. Apabila Valdez gagal berbuat demikian, ibu saudaranya menyuruh dia berpindah.

                                                 Sekadar Hiasan

Tindakan wanita berkenaan menimbulkan kemarahan remaja terbabit.

Ketika ibu saudaranya keluar menghadiri satu parti, Valdez minum arak hingga mabuk. Dia kemudian menemankan Diaz-Hernandez ke kedai untuk membeli lebih banyak bir.

Bagaimanapun, sebaik pulang ke rumah, remaja itu mengetuk kepala lelaki berkenaan berulang kali dengan penukul besi yang disembunyikannya.

Akhbar Chicago Sun Times melaporkan Valdez kemudian mengambil pisau pemotong daging dan mengerat telinga, hidung, mulut dan lengan mangsa.

Dia dikatakan turut mencungkil mata mangsa menggunakan tangannya dan membiarkan kepala dan bahagian lain tubuh mangsa di atas katil ibu saudaranya sebagai hadiah kepada wanita itu, kata pendakwa raya sebagaimana dipetik daripada DNAinfo Chicago. - AFP

Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)