GEMPAR! Lelaki Tukar Jantina Sewaktu Ibu Bapa Melakukan Ibadah Haji Di Mekah


GEMPAR! Lelaki Tukar Jantina Sewaktu Ibu Bapa Melakukan Ibadah Haji Di Mekah |Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. itulah penderitaan yang dialami oleh keluarga Mohd Ashraf Abd Aziz (gambar) diatas keputusan pemuda ini untuk menukar namanya kepada nama wanita iaitu aleesha Farhana selepas beliau menjalani pembedahan di Thailand pada tahun 2009 iaitu ketika ibubapanya menunaikan haji di Mekah!


Persoalannya, di mana nilai maruah seorang manusia yang jelas beragama Islam tetapi menafikan jantina sendiri seolah2 seperti menghadapi kekeliruan terhadap jantina sendiri. Walaupun segala perwatakannya sejak kecil menyerupai wanita, tetapi sudah jelas bahawa beliau adalah lelaki dan tak kan boleh melawan takdir dengan menukar jantina kepada wanita!

Paling tak masuk akal bila dari seorang lelaki, tukar jantina kepada wanita, kemudian dengan senang hati bertudung litup! Adakah dia sedang mempersendakan agama?? Owh..mengucap panjang..aku pun xreti nak komen banyak2 coz bab2 sensitif ni tak boleh main2, melibatkan agama tuu..

p/s:: law laki wat cara laki, law pompuan wat cara pompuan okeh!


Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)