Saya Sudah Bincang berpisah sejak 4 bulan lalu Lagi Pasangan Amiruddin Osman dan Nooraida Abdul Mutalib



Saya Sudah Bincang berpisah sejak 4 bulan lalu Lagi Pasangan Amiruddin Osman dan Nooraida Abdul Mutalib | KUALA LUMPUR - Pasangan Amiruddin Osman dan Nooraida Abdul Mutalib, wanita yang digosipkan mempunyai skandal dengan pelakon Adi Putra berbincang untuk berpisah sejak empat bulan lalu sebelum akhirnya bercerai Khamis lalu.
Menurut Amiruddin, 56, bukan mudah untuknya melafazkan cerai terhadap Nooraida, 30, namun keputusan itu dibuat atas persetujuan bersama.
"Saya dan Nooraida telah memikirkan hal ini (perceraian) sejak empat bulan lalu, ia langkah terbaik untuk kami berdua.
"Setiap perkara yang berlaku ada hikmahnya. Saya harap orang lain tidak membuat penilaian atas apa yang berlaku dan menghakimi Nooraida melalui penampilannya. Dia wanita yang baik dan saya lebih mengenalinya," katanya ketika dihubungi di sini semalam.

sumber kosmo
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)