Sangat Pelik ! Kuil Pemujaan Payudara Dibina Di Jepun


Sangat Pelik ! Kuil Pemujaan Payudara Dibina Di Jepun  | Di Jepun banyak sekali kuil kuil pemujaan yang boleh kita dapati namun apa kamu tahu jika di Jepun juga ada kuil pemujaan khusus untuk payudara wanita. Kuil payudara di Jepun tidak banyak seperti kuil kuil lain yang ada di Jepun , jumlahnya hanya ada dua saja yakni kuil Mama kannon dalam bahasa Jepun Ryuuon Ji dari mazhab Buddha Jaudo . 


Kannon atau Guayin yakni Dewi Welas Asih yang merupakan kuil payudara pertama yang ada di Jepun yang terletak di wilayah Aich .  Nah kuil yang kedua adalah Kawasaki Kannon yang juga masih terletak sama di wilayah di Aichi , awalnya kuil payudara Kawasaki Kannon ini tidak terlalu terkenal bahkan banyak orang yang tidak mengetahuinya, namun akhir akhir ini nama kuil ini mendadak menjadi terkenal setelah banyak dibicarakan di jejeraing sosial.

 Biasanya orang orang yang datang ke kuil payudara di Jepun ini meminta agar bisa melahirkan dengan cara mudah namun ada juga yang meminta agar mereka punya payudara yang besar dan juga indah bahkan ada juga yang meminta agar puting payudara mereka kelihatan lebih merah agar lebih kelihatan menarik.





Share on Google Plus

About kayriel eizham

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)