KHAS UNTUK LELAKI..Lelaki Mesti Tahu Cara Memikat Hati Perempuan [MESTI BACA]

 

KHAS UNTUK LELAKI..Lelaki Mesti Tahu Cara  Memikat Hati Perempuan [MESTI BACA] | Assalamualaikum dan selamat sejahtera di ucapkan kepada semua pembaca yang dikasihi dan dihormati sekalian, Anda ingin memikat hati wanita idaman?? TAPI tidak tahu atau takut untuk mencuba ? Admin nak kongsi tujuh tips cara memikat dan membuat wanita jatuh hati kepada anda..


1. Yakin Diri

Keyakinan sangat penting dalam memulakan sebuah perhubungan. Jika tiada keyakinan untuk mendapatkan seorang wanita idaman maka peluang untuk mendapatkan si dia akan susah. Buang sikap takut-takut kerana sikap itulah yang akan mengurangkan keyakinan diri untuk mendapatkan hati si dia.


2. Jangan Mudah Berputus Asa

Naluri seorang wanita terlalu lembut dan sukakan seorang lelaki yang mengambil berat terhadap dirinya. Sebagai seorang lelaki haruslah bertahan dengan karenah wanita idamannya yang bermacam-macam sebelum mendapatkan hatinya. Haruslah sentiasa berusaha dan jangan mudah berputus asa kerana wanita sangat memerlukan seorang lelaki yang tidak berputus asa untuk memiliki cintanya.

3. Jadilah Lelaki Pemaaf

Lelaki selalunya terkenal dengan sikap egonya dan sukar untuk memaafkan seorang wanita yang salah terhadap dirinya. Jadilah lelaki yang pemaaf dan mudah dibawa berbincang dalam menyelesaikan sesuatu permasalahan. Perempuan akan mudah cair dengan lelaki yang suka memaafkannya walaupun telah banyak kesilapan yang dilakukan oleh seseorang perempuan itu. Jadilah seorang pemimpin dan pimpin wanita itu ke arah kebaikan.


4. Berkongsi Pendapat

Untuk menawan hati si dia anda perlu meluangkan masa bersama si dia dan berkongsi pendapat mengenai sesuatu keputusan yang anda mahu lakukan. Si dia akan merasakan dirinya dihargai oleh anda kerana setiap keputusan yang mahu dibuat si dia menjadi tempat rujukan atau perkongsian pendapat.


5. Pemurah

Perempuan mudah meluat dengan sikap lelaki yang kedekut. Jadi jika anda mahu memikat hati si dia sikap kedekut anda perlulah dikikis dari sekarang. Perempuan itu mungkin akan berfikir bahawa hidupnya tidak akan senang jika berpasangan dengan lelaki yang kedekut dan tidak bebas berbelanja. Seperti sedia maklum perempuan adalah insan yang suka membeli belah jika berbanding dengan lelaki.


6. Komitmen

Sesetengah lelaki sukar untuk memberikan komitmen sepenuhnya dalam sesebuah perhubungan kerana itulah mereka gagal. Belajarlah memberi komitmen dalam perhubungan kerana komitmen akan mengekalkan hubungan itu.


7. Jangan Berlagak Pandai

Perempuan tidak sukakan lelaki yang berlagak pandai dan cakap tidak serupa bikin. Jadilah seorang lelaki yang merendah diri dan berjaya dalam aspek yang diceburi. Sikap berlagak pandai bukanlah jalan pintas untuk anda digelar pandai atau bijak. Si dia akan lebih menghormati dan mengagumi sikap kesederhana yang ada tonjolkan.

Hati wanita kan macam kerak nasi, lelama kena air mesti lembut punya. ^_^

Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)