10 Tempat Di Dunia Yang Lihatlah Seperti Kesan Khas Filem

10 Tempat Di Dunia Yang Lihatlah Seperti Kesan Khas Filem

Anda sering mencari senarai dan puncak yang menunjukkan tempat-tempat yang paling indah di Bumi dan anda perlu mengakui, ia adalah amat sukar untuk memilih di mana untuk pergi atau apa yang harus dilihat, terutamanya jika anda benar-benar ingin untuk pergi ke suatu tempat tertentu sekurang-kurangnya sekali dalam seumur hidup.

Di bawah ini ada 10 tempat menarik dan harus dikunjungi !!

CGI

Anda mungkin berfikir ini adalah satu kejadian yang diambil dari filem yang membuat kesan khas, tetapi ia hanya New Zealand, Cathedral Cove Beach Sunrise. Apa kata-kata yang dapat menggambarkan rupa yang hebat dan rasa tempat ini dan bagaimana boleh seseorang tidak mendapatkan selama-lamanya cinta dengan tempat ini? Begitu sempurna ia kelihatan luar biasa dan belum begitu semula jadi!

Bukan hanya Eskimo!

Apakah imej yang pertama yang timbul di fikiran anda apabila anda mengatakan "Alaska"? Batu dan batu daripada salji, ais dan sepi, tanah menyedihkan putih. Alaska bukan tempat untuk jenaka tentang tetapi! ia boleh menjadi tempat untuk menikmati perjalanan jika anda tidak keberatan sejuk terlalu banyak. Ini adalah Anchorage dan apa yang anda lihat pasti akan menjadi apa yang anda dapat.

Masa Tortilla!

Anda fikir bahawa Mexico adalah tentang padang pasir, topi besar dan makanan pedas? Tidak sama sekali! Jika anda telah disediakan dengan tempat ajaib tertanya-tanya, kontroversi dan reputasi yang naik soalan dan rasa ingin tahu, kini tiba masanya untuk menimbang semula rancangan perjalanan anda, kerana sungai bawah tanah Rio Secreto di Riviera Maya merupakan satu alam ajaib tidak banyak pelancong tahu tentangnya.

Aliens di antara kami?

Ini hanyalah pantai dari Maldives. Malah, ia adalah pantai Vadhoo pada waktu malam. Jika anda rasa imej ini dibawa keluar dari tempat kejadian dalam Avatar atau mana-mana planet asing SCI-fi filem, baik, anda adalah salah, seperti landskap ini bukan sahaja duniawi dalam asal, tetapi juga sangat semulajadi.

Hujan ungu? Tidak, padang ungu

Ini hanya padang lavender di Perancis. Mungkin Perancis merasakan sudah biasa bagi mereka dan tidak berasa kagum lagi, tetapi untuk warga asing, melihat batu dan batu warna sengit, seperti cantik dan nyata adalah satu pengalaman yang perlu tinggal sekali. Hanya bayangkan minyak wangi ...

Cerulean biru

Sekali lagi di Maldives, ambil masa untuk berjalan sekali seumur hidup antara langit dan laut. Terdapat  banyak tempat di dunia dengan air laut yang begitu jelas tetapi anda tidak dapat meneka kedalamannya. Tetapi tempat tertentu ini dikatakan seakan berjalan di atas langit..

Tasik air mata

Atau lautan "roh-roh jahat" Gunung Canopy, Indonesia. Mereka dianggap sebagai tempat berehat untuk diri berlepas dan apa yang benar-benar menarik mengenai tiga tasik adalah bahawa mereka secara rawak berubah warna dari biru kepada warna hitam dan merah dan hijau dan tidak walaupun dalam masa yang sama!

\
Dari Itali dengan penuh kasih sayang

Venice. Ini tempat ajaib di bumi yang menarik berjuta-juta pelancong setiap tahun. Perkara mengenai Venice, walaupun, adalah bahawa apabila anda berfikir anda telah melihat segala-galanya, ia masih mendapati sesuatu yang mengejutkan anda dengan. Warna-warna pudar, suasana letih, kedua-dua kemewahan dan pereputan, surrealisme dan keindahan senyap, semua ini akan membuat sesiapa datang kembali lagi dan lagi kepada salah satu daripada tempat yang paling indah di Bumi.

Kalespera

Malam-malam Arab terkenal mungkin telah membuat sejarah, tetapi Greece mempunyai apa-apa untuk berasa malu dengan, sebaliknya. Ini adalah bagaimana malam di Santorini kelihatan seperti, dan jika anda melihat dengan lebih dekat, anda akan mendapati bahawa segala-galanya kelihatan seperti jika pelukis yang benar-benar tidak membuat mana-mana ekonomi pada warna

Katil Raja California?

Seperti perkhemahan? Pasang khemah selesa atau beberapa beg tidur sekitar, api mesra hangat? Atau tinggal bersama-sama dengan pengembara lain seperti diri anda dengan cara yang selamat, moden tempat perkhemahan? Nah ... ini adalah Pokok Perkhemahan di Elk, California dan jika sebelah romantis anda sudah mahu menempah tiket kapal terbang, tanya diri anda apa yang anda akan lakukan jika, secara kebetulan, anda berjalan sambil tidur. 
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comments:

  1. best nyeeeer... Klau sya di tmpat dorang tntu sya ska

    ReplyDelete
  2. bestnyer, tempat yang mcm saye nk pergi yang terakhir tu, nampak romantik sangat!

    ReplyDelete
  3. http://iklansticky.com/hop.php?ref=abahmum<--CLIK utk side income..tak rugi pun.TQ.

    ReplyDelete
  4. kalau dapat pergi sana dngan psanggan hdup kan best..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. waaahhh...cntiknyer...harap2 suatu hari nnti sy dapat berhaji ke mekah dan madina..serta melancong ke itali

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)