Misteri dan Pelik! Mayat Bayi Ditumbuhi Rambut Semula!

Misteri dan Pelik! Mayat Bayi Ditumbuhi Rambut Semula!

Seperti agak seram sebenarnya. Mana tidaknya, seorang ibu yang didatangi satu mimpi pelik. Mimpi tersebut adalah tentang anaknya yang telah mati dan meminta ibunya supaya memindahkan kuburnya ke tempat lain. Namun setelah digali apa yang mengejutkan,rambut dan kuku anaknya didapati tumbuh semula. Mengapa ya? Jom lihat gambar di bawah ini.


Cerita ini berlaku di Thailand, iaitu cerita tentang bayi yang sudah meninggal namun dari bayi ini masih saja tumbuh rambut, gigi juga kuku. Aneh bukan ..?

Ceritanya bermula apabila seorang ibu pada suatu malam bermimpi di datangi oleh bayinya yang telah meninggal beberapa hari sebelumnya. Dalam mimpinya, ibu muda ini mendapat mesej dari anaknya agar dia memindahkan tempat perkuburannya ke tempat lain.

Bayi tersebut mengatakan bahawa dia tidak selesa tinggal di tempat pengkebumiannya tersebut kerana di ganggu oleh penghuni-penghuni kubur yang lain.



Pada paginya siibu pun bergegas bercerita pada suaminya tentang mimpi yang di alami semalam. Pada mulanya si suami keberatan untuk memenuhi permintaan isterinya untuk membongkar perkuburan anaknya. Namun kerana si isteri merengek terus akhirnya permintaan isteri pun di penuhi juga.

Setelah sampai perkuburan bayi mereka, maka kubur di bongkar, namun betapa terkejutnya kedua orang tua bayi tersebut kerana didapati bayi yang telah meninggal tersebut telah tumbuh rambut, kuku dan gigi.

Hingga sekarang siibu bayi tersebut masih sering mencukur rambut si mayat bayi dan memotong kukunya. Hingga kini kejadian aneh tersebut sering jadi tontonan warga tempatan.





Share on Google Plus

About kayriel eizham

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)