Malaysia vs Barcelona FC Keputusan Semasa dan Penuh

Malaysia vs Barcelona FC Keputusan Semasa dan Penuh

Aksi perlawanan persahabatan di antara pasukan pilihan Malaysia (Harimau Malaya) menentang Barcelona adalah merupakan sebahagian daripada perancangan sebagai persediaan mengharungi baki kempen kelayakan Piala Asia 2015

Perlawanan ini berlangsung di Stadium Shah Alam setelah di tukar dari Stadium Bukit Jalil yang mendapat kritikan daripada pegawai Barcelona. Perlawanan ini akan berlangsung pada malam ini, Sabtu jam 8.45 malam dan turut disiarkan secara langsung di kaca tv menerusi stesen penyiaran Tv3 dan juga di Astro.


Peminat bolasepak tempatan pastinya tidak sabar-sabar lagi untuk menyaksikan perlawanan persahabatan antara kelab terhebat dunia, Barcelona FC menentang ke Malaysia.Admin sendiri tidak sabar-sabar lagi mahu melihat aksi lincah Lionel Messi yang sering membayangi Cristiano Ronaldo.

Barcelona FC, terkenal dengan panggilan ‘Los Blaugrana’ memulakan Jelajah Asia 2013/2014 dengan menumpaskan pasukan kebangsaan Thailand, 7-1 di Stadium Nasional Rajagamangala di Bangkok, Rabu lepas.

Barcelona menamatkan siri jelajah itu dengan menentang Malaysia sebelum pulang bagi menghadapi musim baharu Liga Primera Sepanyol yang dijangka bermula pada 17 Ogos.

Kopilekat menjangkakan keputusan perlawan persahabatan antara Malaysia menentang Barcelona ini adalah  berpihak kepada Barcelona dengan jaringan 7 berbalas 1.

Kami akan membawakan keputusan secara live update kepada anda sehingga tamat perlawanan. Teruskan bersama kami.
 
Berikut adalah keputusan semasa dan penuh di antara skuad Harimau Malaya melawan FC Barcelona


Status Tuan Rumah vs Pelawat
entri dikemaskini keputusan malaysia vs barcelona fc 10 ogos 2013 jam 8.45 mlm
Malaysia
Min-40 Amri Yahya
1 – 3 Barcelona
Min - 33 Fabregas
Min - 42 Neymar
Min - 74 G.Pique



Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)