Lebih 3650 hari tak mandi!

Lelaki Tidak Mandi Lebih 10 Tahun | Masih ingat lagi entri suami enggan mandi,isteri buat surat perjanjian ?Kali ni lagi teruk.Orang paling busuk di dunia? mungkin itu yang layak digelarkan..nak tahu kenapa di panggil begitu? ini kerana lelaki ini dikatakan tidak pernah mandi dan potong rambut sejak tahun 1974. Sangat lama bukan? iaitu selepas dia kahwin.. isteri dia leh tahan lak kan? iskkk..



Lelaki itu yang bernama Kailash Singh, berumur 65 tahun hanya sentuh air untuk basuh tangan dan mulut sahaja, katanya dia buat begitu sebab mengikut nasihat sami yang mengatakan dia akan mendapat anak lelaki sekiranya ikut nasihat sami tu..adeshh, tapi malangnya sehingga sekarang, lelaki ini hanya 7 mendapat 7 orang anak perempuan..kesiann~ Sumber
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 comments:

  1. org paling bengong, nmpk sgt tak sembahyang

    ReplyDelete
  2. Islam mementingkan kebersehan..
    Tapi tidak pada agama lain.. kebersehan bagi mereka cume keperluan tetapi tidak sebagai tuntutan yang sangat dititik beratkan.
    Tak yah mandi junub kahkahkah.. maka tak yah solat..
    Tidak mengapalah sebab mereka bukan muslim pun hahaha...

    ReplyDelete
  3. hahaha...
    rasany sami 2 yg silap...
    yg org nie pun bengong g pcykn sami 2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal nie sy x berani mengatakan, kerana ada banyak penipuan , mungkin karma dia.

      Delete
  4. admin boleh buktikan?? Mohd syahwan, sy bukan kondem awak..saya rasa awak tahu, macam mana nak ambik wuduk dipadang pasir sekiranya x de air langsung. Sebelum comment, ambik tahu dulu. Semua agama memang titikberatkan kebersihan. Maaf, sekiranya salah bahasa.

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)