Gempar!!Mayat dijumpai masih berasap

Gempar!!Mayat dijumpai masih berasap | KUALA LUMPUR – Polis menemui satu mayat yang rentung pada keseluruhan badan mayat itu di kawasan Lebuhraya Ampang-Ulu Klang berhampiran menara peninjau di Bukit Ampang, Ampang hari ini.Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang Jaya Supt Mohd Nazri Nawawi, mayat dijumpai dalam kedaaan masih berasap bersama tayar motosikal yang dibakar.

Mangsa dipercayai dibunuh awal pagi, katanya kepada pemberita.Beliau berkata mayat ditemui pada 10.45 pagi oleh orang awam yang melalui kawasan berkenaan.“Terdapat kesan pakaian yang masih melekat pada beberapa bahagian badan mayat. Identiti dan jantina mayat belum dikenal pasti dan tiada sebarang dokumen pengenalan diri ditemui pada mayat,” katanya.

Mohd Nazri berkata mayat telah dihantar ke Hospital Kuala Lumpur dengan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.Beliau meminta orang ramai yang kehilangan anggota keluarga, saudara mara atau kenalan agar menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang Jaya di talian 03-42897222 atau balai polis berhampiran bagi membantu siasatan. – Bernama Sumber
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)