Pakaian Yang Memalukan Dipadankan Dengan Tudung++Gambar..[mesti tengok]

 


Pakaian Yang Memalukan Dipadankan Dengan Tudung++Gambar..[mesti tengok] | Bukan niat nak mengata tetapi kalau dah tengok macam gambar kat atas ni depan mata takkan tak kata apa-apa kan? Hairan dan pelik lah dengan perempuan akhir zaman ni. Kalau dah nak pakai macam tu baik tak payah pakai tudung kan? Merosakkan nama baik Islam je. Bawah macam terlanjang atas tutup. Terasa macam Islam itu diperlekehkan je oleh golongan seperti ini.

SUMBER
Share on Google Plus

About mariasyahiza zainudin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. ha'ah .. betul la tu .. selalu kite naik angin aje tengok TV .. lagi lagi pasal fesyen muslimah la , ape lah .. dorang tu nak menggayakan tapi dah terpesong lebih .. hadddooiii ..

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)