EKSKLUSIVE | Pendedahan Gay (KISAH BENAR)

                                                                   gambar sekadar hiasan

EKSKLUSIVE Pendedahan Gay (KISAH BENAR)Aku sebenarnya ada satu cerita nak citer dengan korang semua... Citer ni sebenarnya bukan tentang aku.. Tapi tentang kawan aku...Kawan aku ni dah lama jugak lah mengadu dengan aku pasal benda alah ni.. Terkejut jugak aku biler dengar tu...So, even dia dah lama jugak citer kat aku pasal benda alah tu.. Aku tetap ugak nak publish kan citer dia...Tapi, sebelum aku publish citer ni pun, aku dah mintak permission dia dulu dah.. Dia dah benarkan.. Lagipun tujuan aku publish citer ni pun untuk kongsi pendapat dengan korang semua tentang.......... 
Macam ni citernya......... 

Kawan aku ni memang seorang yang good looking jugak lah.. Selalu bergaya.. So, nak dijadikan cerita, dia terlibat sebagai salah seorang AJK untuk event aper ntah kat tempat dia belajar.. Aku dengar event tu pun macam grand jugak.. Jadi, dia ditugaskan untuk mencari sponsor sempena event tu... Maka, dia pun jalankanlah tugasan yang telah diberikan kepadanya... 

Ha, kebetulan pulak, dia ada kenal dengan sorang pemilik kedai tempat dia tempah baju dulu.. Ala, macam kedai yang buat banner, printing, baju, bag, benda alah semua tu lah kan.. So, dia pun cubalah mintak sponsor kat kedai tu.. 

Pemilik kedai tu LELAKI MELAYU ISLAM tau.... Reaksi orang tua tu memang positif.. So, kawan aku macam rasa bersyukur sangatlah kan sebab dia dapat sponsor tu.. 
Orang tua tu kata, dia boleh bagi apa sahaja yang kawan aku mintak dia sponsor, asalkan kawan aku sudi teman dia keluar makan sambil bincang pasal hal sponsor tu.. 
(ye..ye..ar jerk 0rang tua ni ajak bincang..) 

Kawan aku pulak masa tu tak der lah pikir apa2 kan.. Pikir pasal hal kerja.. So, dia pun ikut jerk lah orang tua tu keluar makan waktu malam.. Kau tahu, orang tua tu siap jemput dia lagi tau.. Naik BMW X6 seh.. Tak macam tercengang pulak kan? Biler dia naik jerk, orang2 yang ada kat situ memang terkesima... 

Masa kereta tu berhenti kat lampu isyarat, haaaaaaaaa...masa ni lah start orang tua tu menggatal.. Dia tanya kawan aku pasal titik peluh dia beli kereta mewah tu.. Kawan aku pun duk pikir lah kan..Berapa harga kereta tu.. Tetiba ORANG TUA tu PEGANG TANGAN DIA!!!!! 
PEGANG TANGAN OK!!!!! bukan pegang tangan ala2 macam salam tu.. Tapi, pegang macam..ala...pegang penuh... lebih kurang macam genggam gitu.. Lepas tu main USAP-USAP lah.. Masa tu kawan aku dah tak sedap hati dah... Eh, pehal orang tua ni? GAY ker? Dalam keadaan macam tu, dia hanya mampu bertawakal kepada ALLAH SW.T sahaja.. 

Ha, tak habis lagi tu.. Masa dah sampai destinasi.. Orang tua tu pun memang menggedik2 lah dengan kawan aku tu.. Ajak datang rumah lah.. kuar makan selalu lah.. 
(Bodoh jerk aku rasa orang tua ni..huh)

Tapi, nasib baik lepas jerk bincang tu.. Orang tua tu hantar kawan aku balik.. Pergh..nasib baik seh.. Kalau dibawaknya kawan aku tu ke rumahnya.. Tak ke bahaya kan? Sekarang ni aku tak tahu apa lah agaknya jadi ngan kawan aku tu..

Ha, agak-agak kau, patut tak dia amik sponsor tu, tapi still go on dengan orang tua tu?
ATAU
pura-pura go on dengan orang tua tu, lepas dapat sponsor, terus blah macam tu jerk..
ATAU
Jangan layan langsung orang tua tu even tak dapat sponsor sekalipun?

sumber
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)