Pelik!!Eee,Kedai Jual 'Orang' Untuk Di Makan!!

Pelik!!Eee,Kedai Jual 'Orang' Untuk Di Makan!!


Roti Manusia (6)

Pelik tapi benar, dengan idea pelik seorang lelaki ini beliau telah berjaya membuka sebuah kedai roti yang unik. Kenapa unik? Sebab roti yang dijual adalah berbentuk organ manusia. Tengok gambar kat atas ni, dah macam pakar forensik pulak mamat ni kan? Padahal itu adalah roti je pun.

Roti Manusia (7)

Sape nak makan kepala manusia? Pilih-pilih…murah je ni.

Roti Manusia (8)

Proses mengukir muka manusia. Ingat senang ke nak buat roti ni? Susah beb…. Kena ukir, solek dan macam-macam lagi.

Roti Manusia (9)

Abang!!! Bagi saya tangan manusia satu. Lapar sangat ni. tak makan lagi dari pagi tadi.Huhuhuhuhu..

Roti Manusia (10)

Muka seorang pembunuh bersiri..Hehehehe….

Roti Manusia (11)

Kaki ni macam sedap je. Berapa harga? Perisa coklat ke perisa strawberi ni?

Roti Manusia (12)

Ayunya muka roti ni. Nak makan pun tak sampai hati.Huhuhuhuhu…

Roti Manusia (13)

Mati dah orang ni. Kesian pulak tengok…Huhuhuhuhu…sedihnya….

Roti Manusia (14)

Semuanya ada disini, pilih-pilih…… Kaki ada, tangan ada, badan ada, kepala pun ada.
Roti Manusia

Makcik ni tengah susun organ-organ manusia pulak dah!!!

Roti Manusia (2)
Yang mana satu hensem?

Roti Manusia (3)

Makcik ni tengah susun badan mangsa pembunuhan kejam.

Roti Manusia (4)

Ni bukan pakar forensik ya… Cuma makcik yang kerja kedai roti ni je. Jangan tertipu pulak ya.

Roti Manusia (5)

Ini dia orang makan orang yang kita cari…Huhuhuhuhuhu…


Sumber
Share on Google Plus

About kayriel eizham

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)