Pelik!!Biar Betul Mayat Diawet Di Atas Motor!?


Pelik!!Biar Betul Mayat Diawet Di Atas Motor!?

Kelihatan seperti penunggang basikal menunggu lampu hijau, dalam perlumbaan motosikal, sebenarnya ini adalah seorang lelaki yang telah mati di Puerto Rico.

David Morales Colon 22 tahun  telah ditembak mati, dan keluarganya mahu dia melakukan apa yang paling dia suka. Sebagai orang muda, dia telah menerima satu motosikal jenama Honda CBR600 F4 yang dia suka, keluarganya meminta rumah pengebumian untuk mengawet David dan menetapkan dia dalam kedudukan menunggang motosikal.

Lelaki di rumah pengebumian melakukan kerja yang hebat, dan David kelihatan seperti dia tengah menunggang motosikal, tetapi pekara ini menyebabkan heboh di pekatakan di media-media, di peringkat antarabangsa. Rupa-rupanya ini membuka jalan bagi firma pengebumian lain untuk tampil dengan idea-idea untuk jenis acara ini .

Sebagai seorang lelaki yang tinggal di sebuah negara di mana orang mati yang disimpan di atas meja ruang tamu, selama tiga hari, sebelum dikebumikan, saya melihat ini sebagai hanya satu cara  menghormati seseorang.



Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comments:

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)