Jawapan!Norsiah Enggan Komen Kenyataan Farid Kamil

Jawapan!Norsiah Enggan Komen Kenyataan Farid Kamil

Norsiah Enggan Komen Kenyataan Farid Kamil |  IBU kepada aktres Diana Danielle, Norsiah Ramli enggan memberikan sebarang komen mengenai kenyataan terbuka yang dikeluarkan oleh menantunya, Farid Kamil menerusi pihak media semalam.

Farid mengatakan ibu mertuanya itu perlu terlebih dahulu berjumpa dengannya sekiranya Norsiah ingin bertemu dengan anak dan cucunya yang kini masih berada di Australia.

Antara kenyataan terbuka aktor itu sebelum ini ialah, "saya risau perkara tidak diingini berlaku, saya tidak berdendam tetapi sekadar melindungi isteri dan anak saya. Saya dapat merasakan ibu mertua saya akan melakukan sesuatu yang tidak diingini kepada mereka.

"Sebelum ini juga banyak cerita negatif tentang kami yang keluar daripada mulut ibu mertua yang menyebabkan saya lebih berhati-hati," katanya menerusi mStar.

Tindakan Farid yang dilihat cuba menjarakkan hubungan di antara kedua ibu kandung dan anaknya itu bagaimanapun kurang disenangi sebahagian besar peminat industri hiburan tanah air yang terang-terangan mencemuh perbuatan Farid di laman-laman blog dan sosial seperti Facebook dan Twitter.-mynewshub

Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)