Dua perogol dibakar hidup-hidup!!

Dua perogol dibakar hidup-hidup!!

Gambar 2 Perogol Dibakar Hidup-Hidup-Di sesetengah negara,masyarakat mempunyai cara dan adat tersendiri untuk menghukum penjenayah.Kadang mereka sanggup mengenepikan undang-undang moden kerana terlalu geram dengan jenayah yang dilakukan suspek.Banyak kali tersebar diinternet gambar orang diadili dengan cara kejam seperti ditelanjangkan,dipancung kemudian diarak sekeliling kampung sebagai pengajaran.

Begitu juga yang terjadi pada lelaki dibawah ini.Mereka melakukan jenayah rogol yang kejam.Orang kampung telah memukul hingga bermandi darah kemudian diikat pada pokok dan dibakar hidup-hidup.Tragis dan sangat mengerikan ..!
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 comments:

  1. kte sesama manusia takde hak nk bg hukuman kat diorang....
    tindakan ini salah....

    ReplyDelete
  2. pasti sakitkan kena api di dunia aja panas gimana di neraka

    ReplyDelete
  3. mencuri hukumyanya islah kerat tangan bukan macam ni

    ReplyDelete
  4. Mereka bakar tertuduh hidup hidup kelak nanti mereka juga terbakar hidup hidup atau kaum keluarga mereka.., kerana kehidupan ini sperti roda yang berpusing.
    Atau kalau didunia mereka terlepas dan diakhirat tentu dia merasa berkali ganda bagaimana panas api yang membakar tubuh mereka.

    ReplyDelete
  5. macam mengalahkan tuhan ja.. hebat sungguh golongan yg menghukum...

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. padan pun dengan perbuatan diorang tu.nampak kejam tapi ini yg paling baik dijadikan teladan.setakat penjara+sebat bile kuar buat lagi kan.

      Delete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)