Gadis cantik menjadi nenek tua selepas melakukan hubungan intim!!

Gadis cantik menjadi nenek tua selepas melakukan hubungan intim!!

Saya “Bob” (bukan nama sebenar) ingin mengetengahkan kisah yang pernah berlaku kepada saya 6 tahun yang lepas. Walaupun sudah lama perkara ni berlalu, tetapi masih tetap kekal di minda saya.
Tidak malu ingin saya mengaku bahawa saya ini dulunya nakal / jahat orangnya. Berasal dari keluarga yang tidak sempurna, saya mencari ketenangan dari dunia luar. Ini kerana ibu bapa (bapa saya kaki botol / berjudi) saya kerap  bergaduh di rumah dan sebab itulah saya kerap tidak pulang.Saya sering ke tempat-tempat hiburan untuk berkenalan dengan wanita-wanita dan meniduri mereka. Inilah aktiviti yang kerap saya lakukan. Saya mengaku bahawa perbuatan saya ini keji dan tidak seharusnya diikuti oleh sesiapa sahaja.
Perkara ini berlaku untuk beberapa tahun hinggalah pada suatu malam.Saya berkenalan dengan seorang wanita, wajahnya cantik, badannya ramping, wanita yang “sempurna” pada pandangan saya, tidak pernah saya jumpa sebelum. Saya pun bermula berbual, bermesra dengannya. Setiap malam saya akan menunggu wanita tersebut dengan perasaan yang ghairah.
 Entahlah, setiap malam saya seakan tidak sabar untuk berjumpa dengannya. Jikalau tidak jumpa wanita tersebut, badan saya terasa panas dan cepat marah. Ini tidak pernah berlaku kepada saya sebelum ini.
Pada satu malam, sekali lagi dengan perasaan yang ghairah, saya menunggunya. Setelah beliau datang, dia pun mengajak saya ke hotelnya. Saya pun tidak menolak (kerana telah biasa dengan wanita2 lain) dan mengikutinya ke bilik hotel. Pada malam tersebut, saya menidurinya.
Pada keesokan hari, saya bangun, saya nampak wanita tersebut masih tidur di sebelah membelakangi saya (jadi saya tidak nampak mukanya). Saya pun bangun ingin ke bilik air untuk membersihkan diri. Bila keluar saja dari bilik air, saya nampak bahawa wanita itu masih sedang tidur. Saya pun menghampiri beliau dan terperanjat apabila wajah si wanita itu berkedut seperti seorang nenek tua. Kulit badannya pun semua berkedut2. Tercegat saya beberapa minit sambil berfikir bahawa, wanita inikah yang saya bermalam bersama?
Dengan bersarung tuala di pinggang saya, saya tidak berfikir panjang lagi, saya terus capai pakaian saya dan lari keluar dari bilik hotel tersebut.

Sekadar hiasan


 Betul, saya lari macam lipas kudung (terasa sejuk je bila lari dengan tidak pakai seluar). Sambil saya lari, wajah “nenek tua” tersebut terngiang-ngiang di minda saya. Tiba sahaja di lobi hotel, saya pun tukar pakaian. Mujurlah pagi tersebut tidak ada orang sangat.Saya memberitahu kepada rakan2 saya dan salah seorang rakan mempunyai pakcik yang merupakan seorang pakar. Beliau memberitahu saya bahawa saya telah meniduri seorang nenek tua yang bersusuk untuk kelihatan cantik dan muda. Tetapi motif nenek tua tersebut meniduri saya masih menjadi misteri dan macam mana susuknya “jatuh” pada pagi tersebut pun saya tidak tahu.Sejak hari tersebut, tidak lagi saya berulang “aktiviti bodoh” saya. Tidak lagi saya ke tempat2 yang “kotor”. Apapun, kini ibu saya sudah bercerai dengan bapa saya, dan tinggal bersama saya. Saya pula sudah berumahtangga dengan dua orang puteri. Saya pun telah ke jalan yang betul dengan binbingan isteri saya.Pengalaman saya ini untuk menasihati pendengar2 muda kita supaya berfikir risiko pada setiap perkara yang dilakukan, tidak semestinya berkaitan dengan alam misteri. Terpulanglah jikalau para pendengar ingin percaya pengalaman saya ini tetapi ingatlah, MJ12 adalah satu hiburan.Terima Kasih dan Selamat Malam…Copyright Misteri Jam 12™ kelolaan DJ KC™ di RIA 89.7FM. Anggap Sebagai Hiburan Sahaja.Sumber
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)