Gempar !! Suami Sembunyikan Mayat Isteri Selama 36 Hari Kerana Terlalu Sayang!

Gempar !! Suami Sembunyikan Mayat Isteri Selama 36 Hari Kerana Terlalu Sayang!

 mayat1

[Gambar] Rumah di Taman Damai Perdana, Cheras tempat seorang lelaki menyimpan mayat isterinya selama 36 hari.

Kajang: Bagi membuktikan cintanya kepada isteri, seorang lelaki tidak sanggup berpisah, malah tetap menyimpan selain melayan mayat wanita kesayangannya.

Beliau bukan saja menyembunyikan kematian isterinya selama 36 hari, malah dia turut menyikat rambut mayat itu setiap hari kerana menyintai wanita itu.

Kematian Lim Ah Tee, 42, disembunyikan daripada pengetahuan anak tunggal mereka lebih sebulan dengan menyatakan ibunya sakit dan berehat di dalam bilik di tingkat atas kediaman mereka di Taman Damai Perdana di sini.

Perbuatan terbongkar

Bagaimanapun, perbuatan lelaki itu terbongkar selepas abang Ah Tee berkunjung kediaman mereka Sabtu lalu dan menasihatkan adik iparnya melaporkan kejadian kepada pihak polis.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab, berkata suami Ah Tee, Wong Tuck Wei, 40, membakar banyak setanggi, membuka kipas dan tingkap bilik selain meletakkan tuala basah di sekeliling tubuh mayat bagi menghilangkan bau busuk.

"Apa yang peliknya tiada ulat ditemui pada mayat ketika pemeriksaan forensik dibuat. Hanya seekor kumbang ditemui. Keadaan mayat sudah mereput dan daging tertanggal daripada kulit sehingga tinggal tengkorak.

"Namun, keadaan rambutnya kemas dan cantik kerana disikat setiap hari," katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Katanya, dalam keterangannya Tuck Wei mendakwa bersembang dengan mayat itu yang diletakkan di atas kerusi menghadap ke luar tingkap setiap hari sambil menyikat rambutnya – Bharian online
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

  1. sedih...sayangnya dia pada isteri sehingga begitu sekali :'(

    ReplyDelete

Takkan bace je kot. Cerr bagi pendapat sikit :)